HTML

Alternatív valóság

Mi lenne az én alternatív valóságom, ha mától más döntéseket hoznék? Nincsenek jó vagy rossz döntések. Csak következmények. És a valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve. Tituszé.

Friss topikok

  • bluedress: Ezek szerint semmi sem változott :-( (2011.02.18. 10:59) 32 sor 2 nőhöz
  • bluedress: Tetszik az álom. Teljesen bele tudom élni magam. Nézd meg moziban a Robin Hoodot, nagyon jó. : ) (2010.06.05. 10:49) Superman a díszletek között
  • Devecseri Titusz: @7_of_9: Megélni évek, visszatekintve csupán egykori képek halmaza... főként statikus képekben eml... (2010.05.29. 06:51) Rövidtávú mérleg
  • Devecseri Titusz: Úgy érzem, hogy ha elmennék, nem lenne nyomom, hagyatékom, nem generálnék hiányt... már tényleg ne... (2010.05.01. 19:23) Szitáló csapadék
  • bluedress: Nem akarom, hogy rosszabb legyen, de ez baromi elkeserito. Utolag megbantad, hogy megtetted? Ez m... (2010.03.06. 14:26) Asszimetria

Linkblog

2010.02.10. 01:42 Devecseri Titusz

Az éticsigák szerelme

 

Kommentet válaszoltam volna kedvenc 7of9-omnak, de olyan felismerésre jutottam, amelyet inkább postosítok:
Azóta egyébként gondolkoztam, nem a 'nő' ragadott meg, hanem az érzelem, amit átélni vagy képes, mert annyira más csomagolást kap a szokványos alkotásokhoz képest, hogy nem lép be a szokásos "ez-csak-egy-film" stop az elmédben, ráadásul a tér illúziója is behúz ebbe.
Van egy felső vizuális kéreg, szexuális felhangokkal (Neytiri mozgása, alkata, nézése), de ez egy attól tulajdonképpen független, mélyebb, szexualitástól mentes, a szeretetről szóló sík. Igazából ha valaki így ábrázolni képes lenne, mindegy, hogy egy idegen humanoid faj, éticsigák vagy kecskék képében manipulálnak, a belső hiányérzeted miatt érint meg a film.
Hiszen miért külső ingerként vennéd fel, ami egyébként megélhető?
Legalábbis hallottam már olyanról, aki ismert olyat, aki…nekem ez csak egy városi legenda. Lehet, hogy olyan mint az életfeladat: megvan és meghalsz. Mint a pillanatnyi bölcsesség: életemben 3 percre értettem az integrálszámítást. Aztán kizökkentem, és azóta folyamatosan csak leépülök. : )))
Abban a szerepben, ahogyan én kezelem ezt a filmet, egyfajta soft drog, egy pótlék a valósághoz, nem több mint ez a blog. Tanulság: addikt személy ne nézzen Avatart!

3 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://titusz.blog.hu/api/trackback/id/tr721744518

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mcse training 2019.04.21. 01:50:39

Revue de presse (spéciale Egypte) - impossible n'est pas français

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluedress 2010.02.11. 23:20:25

En meg keptelen voltam vegignezni, csak reszleteket lattam belole (moziban melozom). 3 ora baromi sok.
Amugy igazad van, ertem, mirol beszelsz.
Star Trekrol: csinaltattam noi egyenruhat, holnap abban megyek farsagi buliba ; )

Devecseri Titusz · http://titusz.blog.hu/ 2010.02.12. 07:31:42

@7_of_9: Nézd meg mindenképp, el kell menni másik moziba, legyél Te is kiszolgálva. Nem lennék házasember, én vinnélek ;P
3 óra olyan dologra amit szeretsz csinálni? Bár lehet hogy a mozi Neked nem nagy élmény :D
Gyerekkorom óta nem voltam farsangi buliban. Minek öltöznék szívesen? Hm. Egyenruhában voltam eleget, így abba biztosan nem. Most bizonyára kékre festeném magam :D De Te biztosan jól fogsz festeni, így jó szórakozást! Azért megnéznélek! Elismerésem az elhivatottságodért!

bluedress 2010.02.14. 17:27:14

Nem vagyok hajlando mozira penzt kolteni ; )
süti beállítások módosítása