HTML

Alternatív valóság

Mi lenne az én alternatív valóságom, ha mától más döntéseket hoznék? Nincsenek jó vagy rossz döntések. Csak következmények. És a valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve. Tituszé.

Friss topikok

  • bluedress: Ezek szerint semmi sem változott :-( (2011.02.18. 10:59) 32 sor 2 nőhöz
  • bluedress: Tetszik az álom. Teljesen bele tudom élni magam. Nézd meg moziban a Robin Hoodot, nagyon jó. : ) (2010.06.05. 10:49) Superman a díszletek között
  • Devecseri Titusz: @7_of_9: Megélni évek, visszatekintve csupán egykori képek halmaza... főként statikus képekben eml... (2010.05.29. 06:51) Rövidtávú mérleg
  • Devecseri Titusz: Úgy érzem, hogy ha elmennék, nem lenne nyomom, hagyatékom, nem generálnék hiányt... már tényleg ne... (2010.05.01. 19:23) Szitáló csapadék
  • bluedress: Nem akarom, hogy rosszabb legyen, de ez baromi elkeserito. Utolag megbantad, hogy megtetted? Ez m... (2010.03.06. 14:26) Asszimetria

Linkblog

2010.04.14. 07:26 Devecseri Titusz

Szitáló csapadék

Már mintha nem is az én életem lenne, lepörögnek rólam a szidalmak, mint ahogy az esőcseppek csurognak csendben a kocsiról az udvaron ebben a vigasztalan állandó esőben. Még annak idején pszichológus javasolta, hogy kiborító szituációkban lépjek ki gondolatban magamból, és a szoba másik sarkából nézzek rá a helyzetre, hogy mennyire abszurd és nevetséges. Most már szándék nélkül is így tesz az elmém, és ebből  új szidalom keletkezett: "meg se hallod amit mondok" sőt rosszabb esetben elröhögöm magamat, jobban belegondolva megalázó lehet a másik oldalról nézve.

Összeegyeztethetlen elvárások metszetében szakadnék szét, ha hagynám. Elhiszem, hogy én vagyok a rossz, haszontalan, érzéketlen, szemét állat, aztán néha a ködön átvágja magát egy gondolat - lehet hogy mégsem én vagyok rosszul összerakva. Mindenki más értékes embernek tart, csak az az ember nem, akiért alárendeltem minden mást. Vagy kurva jó színész vagyok kifelé, Andi meg átlát a szitán. Ha sokat hallasz valamit, előbb-utóbb elhiszed. Elvesznek a viszonyítási pontok, és nem tudod mi az igazság.Ki dezinformál, ki informál. Ki az igaz, ki a hamis, ki az értékes, és ki nem. Elvesznek a dobozok, a klisék, a fehér és a fekete, és csak a kavargó, vigasztalan szürke köd marad. Kidugod a fejed belőle, de már megvakultál. Már nem tudod, hogy a fényt vagy a sötétséget nem látod...

Andi minden éjszaka megálmodja megcsalatását különböző módokon, és ez gerjeszti bizalmatlanságát. Majd miután ezen rágja magát egész nap, újból ezzel álmodik, és ez rosszabb lesz számára napról-napra, éjről-éjre. 'Kibaszik a vámossal', hisz én tudom, hogy a félelme alaptalan, de ő még nálam is jobban szenved. A teljes kontroll felé törekszik, majd frusztrálja, hogy ezt elérni képtelenség. Ha elvette az utolsó percem, ha elvette az utolsó barátom, ha elvette az utolsó testvérem, ha elvette az utolsó tettem, rá kell jöjjön majd: a gondolataimat nem veheti el senki. Csodálatos lény a nő, és nem hagyom, hogy megtörjön a csodálatom, hiszen míg egy jó kapcsolat boldoggá tesz, addig egy rossz - bölccsé...

Ezt még mindig ajánlom a figyelmedbe: https://www.youtube.com/watch?v=MXnS2LMNPZo

És ha kinézel az esőre, gondolj rám, kérdezd meg Te is őt, hisz búskomorsága ellenére az élet magja, köss vele barátságot. Ezrek lesznek néma és ismeretlen társaid...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://titusz.blog.hu/api/trackback/id/tr551919735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluedress 2010.04.23. 11:48:00

Még mindig? Most először.
Most mintha teljes nyugalommal írnál a helyzetről, játszmákról. Beletörődéssel, közönnyel..

Devecseri Titusz · http://titusz.blog.hu/ 2010.05.01. 19:23:22

Úgy érzem, hogy ha elmennék, nem lenne nyomom, hagyatékom, nem generálnék hiányt... már tényleg nem nagyon fáj. Miért billentsen ki? Nem tudom milyen vagyok kívülről. És már nem tudom ki vagyok- belülről...
süti beállítások módosítása