HTML

Alternatív valóság

Mi lenne az én alternatív valóságom, ha mától más döntéseket hoznék? Nincsenek jó vagy rossz döntések. Csak következmények. És a valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve. Tituszé.

Friss topikok

  • bluedress: Ezek szerint semmi sem változott :-( (2011.02.18. 10:59) 32 sor 2 nőhöz
  • bluedress: Tetszik az álom. Teljesen bele tudom élni magam. Nézd meg moziban a Robin Hoodot, nagyon jó. : ) (2010.06.05. 10:49) Superman a díszletek között
  • Devecseri Titusz: @7_of_9: Megélni évek, visszatekintve csupán egykori képek halmaza... főként statikus képekben eml... (2010.05.29. 06:51) Rövidtávú mérleg
  • Devecseri Titusz: Úgy érzem, hogy ha elmennék, nem lenne nyomom, hagyatékom, nem generálnék hiányt... már tényleg ne... (2010.05.01. 19:23) Szitáló csapadék
  • bluedress: Nem akarom, hogy rosszabb legyen, de ez baromi elkeserito. Utolag megbantad, hogy megtetted? Ez m... (2010.03.06. 14:26) Asszimetria

Linkblog

2010.03.01. 06:51 Devecseri Titusz

Asszimetria

Valamikor másfél hete, a múltam egy szeletén méláztam: mai napig nem tartom épelméjűnek Andit miatta - ő visszanézve tagadja... 

Annak idején, amikor a Blankától kapott kosár kamaszként a mélységeimbe taszított, versek hátán éltem túl. Sötét, depresszív, szuicid, éles szótömegek voltak, valószínűleg kiforratlanok, harmóniától mentesek, mint a murci. Túléltem, a füzet a fiók mélyére került. Ott is maradt, nem mártóztam meg Bennük. Majd Andi ráakadt a (keltezett) versekre, elolvasta őket, majd féltékenységi jelenetett rendezett egy olyan nőre, akit bár ismert, de akkor voltam beleesve, amikor Andi létezéséről nem is tudtam, még köszönőviszonyban sem voltam. És a versek én voltam, nem Blanka.

Ott megint választanom kellett: a versek vagy ő. Fájt nézni a lángokat, egy részem égett el...

Ahogy ezen gondolkodtam, ihletet kaptam, és rájöttem, hogy egy olyan eszköz volt a kezemben, amit már rég elfelejtettem, pedig működött:

Büszkén a távoli múltba
Révedve, szégyellve a közeli
Jövőd és múltad
Nézed aggódva gyermeked
Azt megfontolva
Milyen példa
Jut majd Neki Belőled.
Az életből.

Hittel a távoli jövőbe
Tekintve, féltve a közeli
Múltat és jövőt
Véded dühödten véredet
Arra gondolva
Milyen préda
Lett belőle miattad.
Félted Őt.

https://www.youtube.com/watch?v=V-AgV6ciitk

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://titusz.blog.hu/api/trackback/id/tr51798870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluedress 2010.03.06. 14:26:37

Nem akarom, hogy rosszabb legyen, de ez baromi elkeserito. Utolag megbantad, hogy megtetted?
Ez mas helyzet, de igazibol en az exekre nagyon feltekeny vagyok, plane ha nyomul a fickomra es o meg nem kepes elkuldeni a fraszba. Ilyet mondjuk azert nem kernek tole. Tok abszurd. Nagyon szerelmes lehettel, hogy megtetted : )
süti beállítások módosítása