HTML

Alternatív valóság

Mi lenne az én alternatív valóságom, ha mától más döntéseket hoznék? Nincsenek jó vagy rossz döntések. Csak következmények. És a valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve. Tituszé.

Friss topikok

  • bluedress: Ezek szerint semmi sem változott :-( (2011.02.18. 10:59) 32 sor 2 nőhöz
  • bluedress: Tetszik az álom. Teljesen bele tudom élni magam. Nézd meg moziban a Robin Hoodot, nagyon jó. : ) (2010.06.05. 10:49) Superman a díszletek között
  • Devecseri Titusz: @7_of_9: Megélni évek, visszatekintve csupán egykori képek halmaza... főként statikus képekben eml... (2010.05.29. 06:51) Rövidtávú mérleg
  • Devecseri Titusz: Úgy érzem, hogy ha elmennék, nem lenne nyomom, hagyatékom, nem generálnék hiányt... már tényleg ne... (2010.05.01. 19:23) Szitáló csapadék
  • bluedress: Nem akarom, hogy rosszabb legyen, de ez baromi elkeserito. Utolag megbantad, hogy megtetted? Ez m... (2010.03.06. 14:26) Asszimetria

Linkblog

2009.09.30. 00:10 Devecseri Titusz

Memento mori

Disszonáns érzésekkel vagyok tele.

A mai vitánk után Andi megkért, hogy csomagoljak össze, és menjek el. Mert ennek így nincs tovább értelme. És igaza van. Korábban ha ezt tette, akkor egy hétig aludtam a földön a dolgozóban, majd utána ment minden tovább. De nem ma. Egy ideig ellenáltam, aztán elkezdtem pakolni. Egyszer minden véget ér, bár ez nehezebb, hiszen szülőpárként egy életre együtt kell tudnunk működni.

És azt mondta, hogy én elhagyom őket. Itt elpattant valami. Szinte pendüld a csendben a kötél. Ő mond ilyet, aki elkerget! Nekem van hová mennem, hisz anyámnál el lehetek egy ideig. Az ő anyja zsarnok, az apja meg egy alkoholista. Hát maradjon ő a lakásban, én úgyis úton vagyok, egy gyereknek meg egyébként is az anyja mellett a helye. De én hagyom el

A rohadt érzelmi zsaroló kurva. Bejött amíg pakoltam, hogy megöli a gyereket, aztán magát is. Hagytam volna főni a levében,  vagy 3 napig egye, amit megfőzött, de ezek után hagyjam egyedül... Tudom, hogy zsarol, de ha bekattan? Hülye kurva. 

Leküldtem 5 deci cabernet-t, szívem szerint beültem volna az autóba, és hajnalig cirkáltam volna az Alföldön Katatoniát hallgatva. A csomagtartóban van egy alig használt üveg Royal vodka, egy szántóföld szélén a pirkadattal randevúztam volna,de...

But has no sense at all. Annyira hiábavaló minden. Teljesen az uralma alá vont, én meg hagytam. Annak ellenére, hogy az alapértékeink azonosak, magam sem értem hogyan, de az értékrendünk nagyon eltér. És úgy látom kibékíthetlen ez az ellentét. Eddig az alagút végén láttam a fényt, hittel, szeretettel álltam a jövőhöz, de sajnos rá kellett jönnöm: a fény a vonat volt.

A síromra ezt véssétek: sikertelen pöcs, szeretni képtelen férj és rossz apa volt. Adta, amit adni tudott, s végül kapta, amit érdemelt.

A lányom szemei kísértenek. Bizalommal, hálával és szeretettel néz rám. Ő még nem tudja, hogy rossz lóra tett. Alkalmatlan vagyok. Egy hibás darab, akit be kellene zúzni. Soha nem fog tudni számítani rám.

Ja és nem kell félni: nem ölöm meg magam. Annál gyávább vagyok.

Katatonia - A darkness coming

https://www.youtube.com/watch?v=_4tLl20Tgpg

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://titusz.blog.hu/api/trackback/id/tr711417201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluedress 2009.10.01. 10:41:25

Pozitivabban kellene hozzaallnod. Pl ahelyett, hogy alkalmatlan vagy (illetve most annak gondolod magad), gondolj arra, hogy a lanyodnak ez hosszutavon jobb, mintha veszekedesek kozepette none fel..

Devecseri Titusz · http://titusz.blog.hu/ 2009.10.01. 23:48:57

@7_of_9:
Nehéz kérdés, ami annyiszor összefeszült bennem, és öregebb barátaim is ez elé a dilemma elé állítottak: akarok tartást, akarok valaki lenni a szemében, ha felnő, és így most meglépem, amit megkell, és így résziben elveszítem. Hisz hétvégi apa leszek. Vagy tölthetem vele az időm, de példa nem lehetek, hisz akkor fülem farkam behúzom. Mert a tartás és az együttélés csak folyamatos és nálunk igen zajos konfliktussal működik. És ebben tényleg nem nőhet fel...

Devecseri Titusz · http://titusz.blog.hu/ 2010.01.18. 19:39:12

@7_of_9: Ejj elveszett az előbb a válaszkommentem, most meg menet van. Majd jelentkezem :)

bluedress 2010.01.20. 20:24:21

Pedig levelet is írtam!

Devecseri Titusz · http://titusz.blog.hu/ 2010.01.21. 22:37:14

@7_of_9: Láttam, sajnálom, hogy nem kísértem figyelemmel. Bocsánatot kérek Tőled, hálátlan vagyok a figyelmeddel. Az életem mostanában olyan volt, mint a folyó jégzajláskor. Az élet is úgy szép, ha zajlik... Rengeteg minden történt, de inkább a belső életről szól a blog, így hát arról. Lezártam a libikóka korszakomat, úgy döntöttem, maradok, kitartok bármi áron. Reiki mester Pál barátom tanácsa alapján elhagytam a langyos önsajnálat pocsolyáját. Szuicid érzésekkel teli ciklus is volt, de szintén ő mondta, hogy itt se végezzek félmunkát: a legmagassabb hídról a legfagyosabb vízbe. De nem, nem adom meg magam :)

bluedress 2010.02.05. 12:50:58

Hát kitartást akkor. Ha mukodik igy, akkor mindenkeppen. Megiscsak mas naprol napra kovetni a lanyodat, mint csak hetvegenkent..
süti beállítások módosítása