HTML

Alternatív valóság

Mi lenne az én alternatív valóságom, ha mától más döntéseket hoznék? Nincsenek jó vagy rossz döntések. Csak következmények. És a valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve. Tituszé.

Friss topikok

  • bluedress: Ezek szerint semmi sem változott :-( (2011.02.18. 10:59) 32 sor 2 nőhöz
  • bluedress: Tetszik az álom. Teljesen bele tudom élni magam. Nézd meg moziban a Robin Hoodot, nagyon jó. : ) (2010.06.05. 10:49) Superman a díszletek között
  • Devecseri Titusz: @7_of_9: Megélni évek, visszatekintve csupán egykori képek halmaza... főként statikus képekben eml... (2010.05.29. 06:51) Rövidtávú mérleg
  • Devecseri Titusz: Úgy érzem, hogy ha elmennék, nem lenne nyomom, hagyatékom, nem generálnék hiányt... már tényleg ne... (2010.05.01. 19:23) Szitáló csapadék
  • bluedress: Nem akarom, hogy rosszabb legyen, de ez baromi elkeserito. Utolag megbantad, hogy megtetted? Ez m... (2010.03.06. 14:26) Asszimetria

Linkblog

2010.05.29. 06:46 Devecseri Titusz

Superman a díszletek között

Érdekes álmom volt ma reggel, csak kivonatosan, mert elvileg dolgozni keltem fel:

Közelgett a vész, és az én dolgom volt megvédeni egy gyermeket és az anyját, de hírt hoztak, hogy anyám haldoklik, és én elmentem őt megkeresni. Képes voltam repülni, nem éreztem fájdalmat, csodáltak, ám ez, mint kiderült, csak a díszletek között igaz. De útközben találkoztam egy tündérrel, ki gyermekkorom szerelme volt, és én újra feloldódtam az érzésben, kitavaszodott, ám küldetésemmel immáron nem foglalkoztam...

Hát visszaolvasva eléggé zanza, és fos, de engem akkor is hatása alatt tart... szép napot Nektek!

Rammstein - Adios https://www.youtube.com/watch?v=_1tFZ6Eh6Lw

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://titusz.blog.hu/api/trackback/id/tr672039540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluedress 2010.06.05. 10:49:59

Tetszik az álom. Teljesen bele tudom élni magam.

Nézd meg moziban a Robin Hoodot, nagyon jó. : )
süti beállítások módosítása