HTML

Alternatív valóság

Mi lenne az én alternatív valóságom, ha mától más döntéseket hoznék? Nincsenek jó vagy rossz döntések. Csak következmények. És a valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve. Tituszé.

Friss topikok

  • bluedress: Ezek szerint semmi sem változott :-( (2011.02.18. 10:59) 32 sor 2 nőhöz
  • bluedress: Tetszik az álom. Teljesen bele tudom élni magam. Nézd meg moziban a Robin Hoodot, nagyon jó. : ) (2010.06.05. 10:49) Superman a díszletek között
  • Devecseri Titusz: @7_of_9: Megélni évek, visszatekintve csupán egykori képek halmaza... főként statikus képekben eml... (2010.05.29. 06:51) Rövidtávú mérleg
  • Devecseri Titusz: Úgy érzem, hogy ha elmennék, nem lenne nyomom, hagyatékom, nem generálnék hiányt... már tényleg ne... (2010.05.01. 19:23) Szitáló csapadék
  • bluedress: Nem akarom, hogy rosszabb legyen, de ez baromi elkeserito. Utolag megbantad, hogy megtetted? Ez m... (2010.03.06. 14:26) Asszimetria

Linkblog

2009.09.30. 23:20 Devecseri Titusz

Felhívás táncra!

Most közvetlenül Hozzád fordulok, kedves Olvasó! Megkeresett a napokban levélben egy kedves hölgy, Orsi:
"A szakdolgozatomhoz keresek 18. életévüket betöltött résztvevőket. Blogokkal kapcsolatos szokásokkal (írás, olvasás, hozzászólás) foglalkozó, leíró-feltáró jellegű vizsgálatot végzek. Bloggerekkel, blogokat csak olvasókkal, illetve, a blogokba csak hozzászólást írókkal kapcsoltban, az adatok alapján esetlegesen előforduló, mintázatokat keresek. De az elsődleges cél, csupán annyi, hogy kicsit összetettebb képet kapjak arról, kik, miért, hogyan írnak, és / vagy olvasnak blogokat.
Az adatgyűjtés online történik, kb. 20 percet vesz igénybe, egy rövid adatlap kitöltéséből, néhány szöveges kérdés megválaszolásából, és 3 kérdőív kitöltéséből áll."
Kérlek segíts Neki ebben, én megtettem. Én hozzáadtam a statisztikai alaphoz azt a valóságban élő kedves, gyengén asszertív, zárkózott, picit elmebeteg személyt aki vagyok, és ha Te is megteszed, megígérem... mit ígérjek: kommentben lehet tőlem kérni, én meg egyet teljesítek. Bemondásra megy, én hiszek Neked!
Szóval, küldj most egy mailt az orsolya.karpati@yahoo.com -ra! (jelige: titusz!!!)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://titusz.blog.hu/api/trackback/id/tr751419641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása