HTML

Alternatív valóság

Mi lenne az én alternatív valóságom, ha mától más döntéseket hoznék? Nincsenek jó vagy rossz döntések. Csak következmények. És a valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve. Tituszé.

Friss topikok

  • bluedress: Ezek szerint semmi sem változott :-( (2011.02.18. 10:59) 32 sor 2 nőhöz
  • bluedress: Tetszik az álom. Teljesen bele tudom élni magam. Nézd meg moziban a Robin Hoodot, nagyon jó. : ) (2010.06.05. 10:49) Superman a díszletek között
  • Devecseri Titusz: @7_of_9: Megélni évek, visszatekintve csupán egykori képek halmaza... főként statikus képekben eml... (2010.05.29. 06:51) Rövidtávú mérleg
  • Devecseri Titusz: Úgy érzem, hogy ha elmennék, nem lenne nyomom, hagyatékom, nem generálnék hiányt... már tényleg ne... (2010.05.01. 19:23) Szitáló csapadék
  • bluedress: Nem akarom, hogy rosszabb legyen, de ez baromi elkeserito. Utolag megbantad, hogy megtetted? Ez m... (2010.03.06. 14:26) Asszimetria

Linkblog

2010.02.05. 04:06 Devecseri Titusz

Szerelembe estem

Magamhoz illő párt választottam:

Szeretlek Neytiri! 

Egy nem létező személy felé irányuló mély szeretet és vágy hűtlenségnek számít-e? A megfejtő harangjátékot kap ajándékba.

Ez az Avatar-koncepció a párhuzamos valóság témaköréhez érdekesen kapcsolódik, még elgondolkodok a különböző vetületein.

Lassan 10 éve már, hogy olyan mély űrt éreztem magamban, mint amikor hétfőn az Aréna Pláza mélygarázsából kihajtottam a Kerepesire, és rájöttem, hogy ez az én életem. Szoptá' Dzsékszuli. Itt nem lesz heppiend.

Paradise Lost - Praise Lamented Shade - https://www.youtube.com/watch?v=f4e0Uu-sHvw

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://titusz.blog.hu/api/trackback/id/tr801730796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluedress 2010.02.08. 10:31:11

Tudom, hogy nem a szineszno miatt mondod, de ez a csaj jatszott az uj Star Trek filmben is. : )

Devecseri Titusz · http://titusz.blog.hu/ 2010.02.09. 15:01:02

Hát ő leginkább a hangját adta, de eddig még csak szinkronizálva láttam (hallottam), de meg akarom nézni eredeti nyelven is, utána nyilatkozom :)
De akkor meg kellene nézni a Star Treket is. 7 of 9 feltűnik?

bluedress 2010.02.09. 23:10:16

Nem is csak a hangjat, az animacio alatt az o arca van.
ST-t mindenkeppen nezd meg!! : ) Nagyon jo lett, bar kompromisszumokkal.. 7 of 9 meg nem elt akkor : )

Devecseri Titusz · http://titusz.blog.hu/ 2010.02.10. 01:38:26

@7_of_9: Ha Te bennfenntesként ajánlod, akkor feltétlenül megnézem, bár mit ér egy történet 7of9 nélkül? :))).
süti beállítások módosítása