HTML

Alternatív valóság

Mi lenne az én alternatív valóságom, ha mától más döntéseket hoznék? Nincsenek jó vagy rossz döntések. Csak következmények. És a valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve. Tituszé.

Friss topikok

  • bluedress: Ezek szerint semmi sem változott :-( (2011.02.18. 10:59) 32 sor 2 nőhöz
  • bluedress: Tetszik az álom. Teljesen bele tudom élni magam. Nézd meg moziban a Robin Hoodot, nagyon jó. : ) (2010.06.05. 10:49) Superman a díszletek között
  • Devecseri Titusz: @7_of_9: Megélni évek, visszatekintve csupán egykori képek halmaza... főként statikus képekben eml... (2010.05.29. 06:51) Rövidtávú mérleg
  • Devecseri Titusz: Úgy érzem, hogy ha elmennék, nem lenne nyomom, hagyatékom, nem generálnék hiányt... már tényleg ne... (2010.05.01. 19:23) Szitáló csapadék
  • bluedress: Nem akarom, hogy rosszabb legyen, de ez baromi elkeserito. Utolag megbantad, hogy megtetted? Ez m... (2010.03.06. 14:26) Asszimetria

Linkblog

2007.07.17. 17:05 Devecseri Titusz

Ordítanék...

Hisz időm nincsen hogy vigyem a történetem. Materialistává lettem és a saját anyagba vetett hitem, gépszíjjal hajtott mókuskerekem megerőszakol, és nem tudom mikor hogyan szakadjak ki. A szelídgalamb füttyre táncol és képtelen szeretni az életét.

Régen vágytam meghalni, ha szomorú voltam. Ma minden nap felkötöm magam gondolatban, legyek bár boldog vagy dühös, kielégült vagy vágyakozó. Nemrég még szemenköptem volna magam, ha tükörbe néztem. Érdekelt ki vagyok.

Ma már csak kelek és fekszem és nem vetek számot magammal. Nyugtázom ha szart kapok a nyakamba, vagy ha gané módon viselkedem és ennyi. Megyek tovább. Fásultság, beszürkültség.

Nem tudod milyen érzés, ha minden tetted csak az elvárás és rutin falai között csordogál. Ha már nem is emlékszel, milyen volt hegyeket mozdítani csak mert hittél a célban. Soha ne éld át. Annyira szar, hogy fájni sem tud.

Régen két nagy félelmem volt: hogy egyedül leszek vagy beszürkülök, mint az emberek többsége. Láss csodát: nem vagyok egyedül, de szürkébb vagyok a cementnél. Nesze bazmeg.

Kriszti gyönyörű barna szemei kísértenek. Keresem őket a szakadék túlpartján. Csak barát volt, de a legigazabb. Akartam, hogy több legyen, de féltem lépni. Monogám vagyok. Pech.

Most egy idelizált, elmémbe égett kép. Mániákusan keresem neten, emailben, de a Róla talált képek csak a kínhoz elegek. A semminél több, de csak ahhoz elegek hogy még több álmomban szerepeljen.

Veled álmodok minden este. Találkozni akarok Veled, tabu nélkül beszélni, ahogy senki mással. Like never before...

Tanulságot akarok a végére, de nem tudom megfogalmazni... ha felégettél egy hidat, sose vágyj vissza, mert nagyon fog fájni, hogy már nincs visszaút... Csak azok a szemek kísértenek a túlpartról...

Amorphis - House of Sleep

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://titusz.blog.hu/api/trackback/id/tr92119777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása